Hasarlı / çökük / çizik davlumbaz

Son güncelleme zamanı 29.11.2019 09:15

Davlumbazın ambalajının açılması sırasında hasarla karşılaşılması:

Cihazın nakli sırasında oluşan tespit edilmiş hasarı bildirmek için derhal satıcıya başvurun. Satıcının telefon numarasını fatura veya sevk irsaliyesi üzerinde bulabilirsiniz.


Cihazın bağlantısını yapmayın ve cihazı kullanmayın.

Montaj / ilk kullanım sonrasında hasar tespit edilmesi: 

Hasarı bildirmek üzere satıcıya başvurun.

Servis talebinde bulunulması:

Mümkünse, Yetkili Servis Merkezine başvururken ilgili bileşeni de belirtin.

Web Mağazamızdan yeni parçalar / bileşenler satın alın.


Bir Servis Talebi Oluşturun
Bir Servis Talebi Oluşturun

Uzman Electrolux teknisyenleri tarafından sabit fiyat onarımı sunduğumuz bir bölgedesiniz. Ürününüzü inceleyecek, sorununuzu xx TL ücret karşılığında, gerekli yedek parçalar da dahil, çözeceğiz.

Yedek Parçalar & Aksesuarlar
Yedek Parçalar & Aksesuarlar

Web mağazamızdan ürününüz için orijinal yedek parçaları & aksesuarları bulun ve ayağınıza kadar gelen orijinal yedek oarça ve aksesuarların tadını çıkarın.